پتاسیم بالا می تواند کلیه باعث تعطیل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پتاسیم یک ماده معدنی مهم است که می تواند کمک به حفظ عملکرد عصب عضله و است. سطح پتاسیم عادی محدوده 3.5-5.5 میلی اکی والان / L آلتا پتاسیم اغلب با مشکلات کلیوی اتفاق بیفتد. این می تواند کلیه پتاسیم بالا باعث تعطیل؟

سطح پتاسیم عادی در خون می تواند ضربان قلب به یک ریتم طبیعی شود، و شما می توانید مایعات، الکترولیت ها و سطح pH و به طور موثر نگه دارید. به طور کلی، کلیه های سالم می تواند مقدار پتاسیم را حفظ در خون تعیین و حذف بدن به موقع پتاسیم اضافی.

چه چیزی باعث پتاسیم بالا؟ وقتی کلیه ها آسیب دیده و می تواند مواد زائد و پتاسیم اضافی را حذف کنید از بدن، سطح پتاسیم در خون به تدریج افزایش می دهد. علاوه بر این، اسیدوز، همولیز، آسیب بافت، مصرف داروهایی که حاوی پتاسیم بیش از حد، و غیره، همه می توانند سطوح پتاسیم در افزایش خون شود.

سطوح بالای پتاسیم می تواند ضربان قلب نامنظم، بزرگ شدن قلب، خستگی شدید، بی حسی، ضعف عضلانی، تهوع، استفراغ، درجات مختلف از ازوتمی و اسیدوز متابولیک شود. در اغلب موارد، پتاسیم بالا ایجاد نمی کلیه را تعطیل به طور مستقیم، اما پتاسیم اضافی در خون می تواند اختلالات جریان خون در کلیه ها شود و اسیدوز متابولیک نیز به کلیه مضر است. بنابراین، مشکل کلیه و سلامت عمومی بیمار می تواند به راحتی توسط پتاسیم بالا تهدید می شود.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانم که اگر مردم به سطح پتاسیم بالا مورد آزمایش قرار باید درمان سریع برای کاهش به موقع و موثر را.رژیم غذایی کم پتاسیم، متوقف کردن داروهای القا، درمان علت زمینه ای و یا دیالیز، در کاهش سطح بالایی از پتاسیم مفید هستند.

درمان باید از فردی به فرد را تغییر دهید. بدانید که چه چیزی می تواند به کاهش سطح پتاسیم خود را کمک کند، شما می توانید سطح پتاسیم خود را بگویید، به طوری که کارشناسان کلیه در اینجا می تواند منجر به کاهش سطح پتاسیم و حفاظت از کلیه ها موثر.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1908.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، نارسایی عارضه مزمن کلیوی، پتاسیم بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: